"Seorang Isteri, Mak, Suri Rumah dan Grafik Design diRumah sepenuh masa..:-)"

Saturday, May 8, 2010

Kasih sayang Suami

Kasih sayang Suami....

Bagi saya kalau kita saya sayang dan cintakan seseorang tu x semestinya hanya dengan perkataan
"I LOVE YOU" je...
tetapi melalui tingkah laku pun kita dah tau...cara layanannya..
saya tak tau mcam nak bagi tahu yang suami saya sayangkan saya,tapi yang dapat saya nyatakan kat sini dia memang terlalu sayangkan saya...kita kena yakin dengan kasih sayang suami kita,kalau kita rasa kita bahagia bersama suami kita,maka bahgialah kita,begitu la kalau sebaliknya..
dalam perkahwinan nie perlu ada persefahaman baru lah rumah tangga lebih bahagia dan kita akan lebih merasai kasih sayang sesama kita..perlu ada sikap tolak ansur antara kita...kalau kita nak suami kita memahami diri kita,kita kena la memahami suami kita sama..kita x boleh ada sikap penting diri..harta benda ni bukan lah ukuran untuk kasih sayang sesama kita..

0 comments: