"Seorang Isteri, Mak, Suri Rumah dan Grafik Design diRumah sepenuh masa..:-)"

Monday, March 30, 2015

Jerawat tidak lagi

Salam,d hari isnin....

Sejak dah ada hp canggi ini,senang dah nak upload status,tak kira masa dah....

ok,hari nak ceta pasal penjagaan muka pula...
saya ini bukan jenis berjerawat....last jerawat tumbuh kat muka time sekolah menegah dulu...hinggalah bila saya br lps pantang anak ke 2,kunun nak mkn pil perancang takut termegandung...so ambil pil perancang...tp jeng...jeng...bdn dah berubah adui gemuk sgt...dah...lps itu yg tak blh terima muka dah penuh jerawat merah2 n bintik2 dah ada kat muka...TIDAK......TIDAK....TIDAK..trs stop pil perancang.

lama juga menderita kerana jerawat...bermcm2 product dah guna dr mahal2 hingga yg murah2...
tak juga berkesan...help....help me...

Hinggalah akhirnya aku terbc satu blog itu...yg perkenalkan product ini..
syukur alhamdulillah semua dah beransur ok dah....sikit2...

untuk product badan pula saya guna cathgold itu n bvr collegen...best sgt...
dulu hitam tp skg dah putih2 sikit...(putih keh)...eeeeee

Tp yg penting wuduk....betul tak...

ini product mandian ...ku
ini utk dlman punya...
Ah ini yg saya maksudkan utk penjagaan muka

0 comments: