"Seorang Isteri, Mak, Suri Rumah dan Grafik Design diRumah sepenuh masa..:-)"

Sunday, May 22, 2011

JOM KE KLINIK

JOM KE KLINIK


salam,rindu rasanya kat blog ku ini....bukan apa tiada idea nak isi kat blog ini...
oklah hari ini aku p klinik ibu & anak...biasalah org mengandung bln2 ada saja temujanji..hehehe..

ok nak cerita sikit pasal kandungan ku...

semuanya ok baby ok,tp yang tak ok tekanan darah ku rendah...risaunya..jadi repot kad aku dah ada yang merah...adui kenapa darahku rendah..risaunya aku....

berat badan aku ok dah dah nak 1 kg..dr 52 kg ke 53 kg...oklah drpd tak naik lagi teruk...

so seperti biasa ubat tambah darah telah di berikan kepada ku....jd aku banyak makan yang boleh tambah darah ku ini...so siapa2 ada cadangan beritahulah aku...yeah..?

oklah setakat sini aje....tp ada idea nak bg masuk kat blog lagi ini...

0 comments: